لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 131828
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

16:25 , چهار شنبه 15 مهر 1393 , ترانه

در خیالِ دیگری می رفتی و

من چه عاشقانه کاسه ی آب پشتت خالی می کردم…


 

 



نظرات شما عزیزان:

pouya
ساعت0:28---28 مهر 1393
تنهـایی یعـنی هیچ وقــت کسی نباشه اشکات رو پاک کنه…
تنهـایی یعـنی تو جاده بدون مقصـد…
تنهـایی یعـنی ندیدن روزهای خوب…
تنهـایی یعـنی نداشـتن سنــگ صـبور…
تنهـایی یعـنی جشـن تولد با قـرص خواب…
تنهـایی یعـنی سـر سـفره عـید تنهـای تنهـا…
.
.
امروز تولدمه...نمیخوام تنها بمونم...پس دعوتت میکنم یه سر به وبم بزنیـــــــ.. مرسی..


shaghayegh
ساعت15:57---17 مهر 1393
سلام وبت عالی بود به وب من هم سر بزن و نظر بزار . با تبادل لینک هم موافقم .

مهسا
ساعت14:46---17 مهر 1393
بعضیا باید گفت :
یه قلم،کاغذ میدم بهت...


روش خجالت بکش









[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
نيلو بالاخره اومدم...


ترلان
ساعت16:24---18 فروردين 1393
من همون دیوونه ام که هیچوقت عوض نمیشه...

همونی که همه باهاش خوشحال هستن..

همونی که اونقدر یه اهنگ رو گوش میده که ازترانه گرفته تا ریتم و خوانندش متنفربشه..

همونی که هق هق همه رو به جون دل گوش میده اما خودش بغض هاشو زیر بالش میترکونه..!

همونی که همه فکر میکنن سخته..سنگه..اماباهرتلنگری میشکنه..

همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه..اماهمه ناراحتش میکنن...!

همونی که تکیه گاه خوبیه اما واسش تکیه گاهی نیست..!


zahra
ساعت10:13---18 فروردين 1393
فراواااااااان ... اصا همیشه !بیخیال

┣▇ DIANA ▇▇═─
ساعت20:04---17 فروردين 1393
گم کرده ام دلی را...هر که یافت مژدگانی اش تمام زندگی ام...

سلام دوست عزیز وب زیبایی داری اگ مایل به تبادل لینک بودین حتما منو خبر کنین با تشکر...
پاسخ:اره من مشکلی ندارم


ترلان
ساعت1:47---17 فروردين 1393
سلام ابجی گلم
مسافرت بودم گلم نشد یه مدت بهت سر بزنم
این پستت عااااااااااااالی بود حرف دلمو زدی


ஜ۩SaNa۩ஜ
ساعت10:49---14 فروردين 1393
سلام عزیزم خوبی؟لینکت ثبت شد فدات

sistem evil 76
ساعت14:02---13 فروردين 1393
زیباست و همینطور قشنگ

برای لینک کردن مارو لینک کنید و به ما خبر بدید

عنوان:سکوت قلب یه عاشق

ادرس:evil76.LXB.ir


پاسخ:شمام لینک شدیدوست عزیز


الهه
ساعت14:53---5 فروردين 1393
سلام آبجی وبت عاالیه. وقتی میام اینجا دلم بیشتر هوای عشقمو میکنه براهمین وبتو خیلی دوس دارم... برامون دعاکن آبجی... پست هایی که گذاشتی همه حرفای دل منه...

سبز باش...همیشه...
پاسخ:دوست عزیزم ادرس وبلاگتو درست وارد نکردی میخواستم بهت سربزنم


Reza
ساعت21:57---4 فروردين 1393
سلام دختر وبت عالیه باور کن ممنونم بهم سر زدی در ضمن عیدتم مبارک ووووووووووووووووووووولینکت کردم خواستی کن نخواستی هم عیب نداره

NaRgeS
ساعت15:31---4 فروردين 1393
webet aliye golam movafagh bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: